Kamis, 23 April 2015

Jogging Sunday Morning English & terjemahan


Last weekend was the most fun for me. Lots of good stuff at the time. When sunny morning on Sunday morning, I woke up and planned to be jogging at some amusement park area of Palembang. So before I first went to the bathroom to wash My face and brush My teeth and a little breakfast.

A perfect morning for me. Next, I started jogging with My Brother. First of all, I and My Brother headed Ampera and BKB. On the way I met also people who also want to Ampera and BKB for jogging, just above the Ampera bridge we also had their pictures taken. Arriving in Benteng Kuto Besak, I and My Brother I'm looking for a place to rest for a moment, taking a break we took some pictures with Ampera Bridge in the background, really beautiful scenery.

After our power restored, we continued our jogging to a place that is not less beautiful and crowded than Ampera, the Garden Kambang Iwak. Shortly thereafter we were up in the recreation area. There are so many who visit this place. Everyone is having fun with family, friends and others to spend time on a sunny Sunday morning this. I am very pleased with this atmosphere
 
 Not to forget also I cut the hair in one barbershop near Taman kambang Iwak. That I do when they want to go home and remembered just in case there was a raid of hair at a ceremony Monday.
When it was finished, I and My Brother, began rushing to return home. I'm home using public transport, when we got home, I immediately break. Not to forget I drink water and eat lunch with My Brother and sister, and did worship prayer. After eating, I saw the photos I take and make the cover photo on Facebook I am.

I passed through the weekend with a cheerful and spirit, so on Monday I will not feel bad mood, hopefully.

Jogging Minggu Pagi
Akhir pekan lalu adalah hari yang paling menyenangkan bagi Saya. Banyak hal baik kala itu. Ketika pagi yang cerah di hari Minggu pagi, Saya bangun dan direncanakan akan jogging di beberapa area taman hiburan Palembang. Jadi sebelum pergi Saya terlebih dulu ke kamar mandi untuk mencuci muka dan menggosok gigi serta sedikit sarapan.
Sebuah pagi yang sempurna bagi Saya. Selanjutnya, Saya mulai jogging dengan Kakak Saya. Pertama-tama Saya dan Kakak Saya menuju Ampera dan BKB. Dalam perjalanan Saya menjumpai juga orang-orang yang juga ingin ke Ampera dan BKB untuk jogging, tepat diatas jembatan Ampera  kami juga sempat berfoto. Sesampainya di Benteng Kuto Besak, Saya dan Kakak Saya mencari tempat untuk beristirahat sejenak, sambil beristirahat kami mengambil beberapa foto dengan Jembatan Ampera sebagai latar belakangnya, sungguh pemandangan yang indah.
Setelah tenaga kami pulih kembali, kami pun melanjutkan jogging kami ke sebuah tempat yang tak kalah indah dan ramai dari Ampera yaitu Taman Kambang Iwak. Tak lama kemudian Kami pun sampai di tempat rekreasi itu. Banyak sekali yang mengunjungi tempat ini. Semua orang bersenang-senang dengan keluarga, sahabat dan lain-lain untuk menghabiskan waktu di hari Minggu pagi yang cerah ini. Saya sangat senang dengan suasana ini
 Tak lupa juga Saya memotong rambut di salah satu tempat pangkas rambut di dekat Taman kambang Iwak. Itu Saya lakukan saat hendak pulang dan teringat kalau-kalau saja ada razia rambut pada upacara hari Senin.
Ketika sudah selesai, Saya dan Kakak Saya, mulai bergegas untuk kembali ke rumah. Saya rumah menggunakan transportasi umum, saat kami sampai di rumah, Saya langsung beristirahat. Tak lupa Saya meminum air dan makan siang dengan Kakak dan Adik Saya, dan melakukan ibadah Sholat. Setelah makan, Saya melihat foto-foto yang Saya ambil dan menjadikannya foto sampul di Facebook Saya.

Saya melewati akhir pekan dengan semangat ceria dan semangat, sehingga pada hari Senin Saya tidak akan merasa bad mood, mudah-mudahan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar